Politica de returnare

Potivit legislatiei in vigoare, CLIENTUL persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din contractul incheiat la distanta in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a Produselor, fara a preciza motivele.

In cazul in care CLIENTUL persoana fizica decide sa isi exercite dreptul de retragere in cadrul termenului legal, acesta va putea completa:

– Formularul de retur online ce se regaseste la adresa https://bycol.ro/contact/ sau

– O declaratie neechivoca ce va trebui transmisa prin e-mail, la adresa office@bycol.ro.

Bycol va rambursa contravaloarea produselor returnate in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Bycol de catre CLIENTUL persoana fizica asupra deciziei de retragere din contract.

Produsele pot fi returnate in magazinul Bycol sau prin curier, costul transportului fiind suportat de catre CLIENT.

Rambursarea sumelor se va efectua dupa cum urmeaza:

– Pentru COMENZILE platite cu Card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata

– Pentru COMENZILE platite cu OP / Ramburs -> prin virament bancar in contul indicat

Bycol va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia au fost expediate.

Bycol isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI, persoana fizica, cu valoarea care rezulta din manipularea PRODUSELOR, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii PRODUSELOR.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

– contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre Bycol sau Furnizorilor sai;
– furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar;
– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre client;
– contractele in cazul carora clientul a solicitat în mod special Bycol sau furnizorilor sai sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Bycol sau furnizorii sai presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de catre client sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de întretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
– furnizarea de inregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
– furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat că a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate